Hvordan tilføjer jeg en ny WordPress bruger?

Har du brug for at tilføje en ny bruger til dit WordPress website? Her er en guide til, hvordan du gør det.

Tilføj bruger til dit website

  • Log ind på dit website
  • Klik på Brugere i menuen til venstre
  • Klik på Tilføj Ny
  • Udfyld brugernavn og Email
  • Kopier det automatisk genererede Password
  • Tjek, at der er flueben i “Send bruger en Email”
  • Vælg rolle – f.eks. Administrator, hvis personen skal administrere dit site
  • Slut af med at klikke på knappen: Tilføj ny bruger

Brugeren vil nu få en Email. Bemærk dog, at det relativt ofte hænder, at mailen ikke når frem – heller ikke under uønsket post. Giv i så fald brugeren det kopierede Password og bed dem om at ændre det, når de logger ind.


Har du brug for hjælp til dit WordPress Website? Udfyld formularen, så guider jeg dig videre, hvis jeg kan. Det koster ikke noget.

Få hjælp!

Send mig dit spørgsmål vedr. dit WordPress / Elementor website. Så hjælper jeg dig. Altså hvis jeg kan…:) Det koster ikke noget. 

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.