Klub

I sin reneste form er leadmagneten dét tilbud, der knytter sig til din nyhedsbrevstilmeldingsboks eller din kontaktformular på din hjemmeside: ”Udfyld formularen og få spændende nyheder fra Revisor Hansen”.

I hate to break the news, men det er altså ikke verdens mest effektive magnet.

Det betyder selvfølgelig ikke, at du skal holde op med at opsamle permissions eller benytte dig af e-mail-marketing, der for mange virksomheder fortsat er en uhyre effektiv kanal til salg. Men måske det er ved at være tid til at pakke din permissionopsamling ind på en ny måde?

Jeg har set ret imponerende konverteringsløft, ikke én men mange gange, når vi konverterer et klassisk nyhedsbrevs-setup med en lækker fordelsklub. Kæmper du også med at få nye tilmeldinger til dit nyhedsbrev, er klubben en oplagt og ofte ret simpel vej at gå.

Det sjove er, at vi tit faktisk ikke behøver at ændre det store på dit indhold – ofte er dit nyhedsbrev jo rent faktisk en form for fordelsklub – vi pakker det “bare” ind på en ny måde.

Jeg vil piv-gerne hjælpe dig med at få flere tilmeldinger til dit nyhedsbrev ved at pakke dit tilbud ind på en ny måde, f.eks. som en klub af en slags. Start med at kontakte mig og bestil et par idéer fra hoften. Helt uforpligtende. Naturligvis.


Har du brug for hjælp til at udvikle en online magnet? Kontakt Susanne og få en snak om muligheder.

Få hjælp!

Send mig dit spørgsmål vedr. dit WordPress / Elementor website. Så hjælper jeg dig. Altså hvis jeg kan…:) Det koster ikke noget. 

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.