Konkurrence

Konkurrencer har alle dage været en super effektiv leadgenerator – og det er det stadig – altså hvis vi gør det rigtigt.

Særligt vigtigt er det, at du finder en præmie, der hænger sammen med dét, du sælger. Det er nemt nok at skaffe tusindevis af leads til en lav pris, hvis du udlodder en jordomrejse, men dine leads er næppe meget værd efterfølgende.

Kodeordet er relevans. Din konkurrence skal være relevant både for din målgruppe og ift. det, du sælger. Ellers ender du bare med en bunke værdiløse leads.

Hvis din målgruppe er bred, kan det give god mening at opdele den i mindre homogene grupper og sætte en konkurrence op til hver. Det vil ofte give dig en højere konvertering og en lavere leadpris.

Jeg har i mange år arbejdet med at konverteringsoptimere konkurrence landingssider og har samlet et væld af små, gode tips, der sikrer, at din konkurrence bliver optimeret i forhold til det mål, du har. Kontakt mig og få en guide til din næste konkurrence.

Her er et par af de emner, du skal have styr på, hvis du vil sætte en konkurrence op med det mål at skaffe nye leads.

Det her skal du have styr på, når du vil sætte en konkurrence op:

  • Målgruppe
  • Præmie
  • Konkurrenceform
  • Præsentation / landingsside
  • Leadopsamling
  • Integration
  • GDPR og markedsføringsloven
  • Konkurrenceregler
  • Trafik
  • Opfølgning

Kontakt mig, hvis jeg skal hjælpe dig med at sætte en effektiv konkurrence op.


Har du brug for hjælp til at udvikle en online magnet? Kontakt Susanne og få en snak om muligheder.

Få hjælp!

Send mig dit spørgsmål vedr. dit WordPress / Elementor website. Så hjælper jeg dig. Altså hvis jeg kan…:) Det koster ikke noget. 

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.