Med en Sticky Note sikrer du, at alle besøgende på dit website hurtigt og nemt finder din aktuelle kampagne.
En Sticky Note er et banner, der ligger i toppen eller i bunden af dit website. Det er en kort teaser, der guider dine besøgende derhen, hvor du gerne vil have dem.
Du kan lægge den på alle sider eller på udvalgte sider, og der er plads til en kort tekst, eventuelt en illustration samt et link til dit tilbud.
På mobil kan du vise en særlig variant – eller måske giver det mening ikke at vise den der.
En Sticky Note er særlig relevant, hvis du kører en kampagne med en landingpage, der ikke fremgår af dit website. En typisk brugerrejse er nemlig, at en potentiel kunde ser din annonce på fex Facebook, men når så ikke længere af den ene eller den anden grund. Senere søger de på Google, hvor de forhåbentlig hurtigt finder dig (ellers husk at opsætte Google Ads). Når de er nået frem til dit website, skal de nemt kunne finde den aktuelle kampagne, uanset på hvilken side de lige er landet på. Det kan du sikre med en Sticky Note, gerne suppleret med forsidehenvisninger, menupunkt eller popup.
Sticky Notes hører ind under den disciplin, der kaldes for ”trafik-modelering”, og det er vigtigt at mestre, når vi skal sætte en effektiv kampagne op.
Kontakt mig, hvis du vil have en guide til, hvordan du selv bygger en Sticky Note. Jeg kan også bygge den for dig til en skarp pris. Kontakt mig for tilbud.